Věrka Böhmová - vycházející hvězda

Věrka Böhmová

O Věrce mi její sponzorka a TOP manažerka Iveta Janíčková prozradila, že jí oslovila zcela náhodně jako prodavačku v obchůdku, protože byla velmi příjemná a měla jiskru v oku.

Spolupráci se Věrka na začátku trochu bránila, tak nejprve opatrně doma vyzkoušeli jen pár výrobků. Když si uvědomila, že Eurona je to pravé pro ni, začala pracovat s takovou energií a pílí, že Iveta velmi brzy pochopila, že má v týmu budoucí TOP manažerku. Ivetin instinkt byl naprosto správný! J

Věrko, proč zrovna Eurona?

Ahoj Barunko. Eurona se mi dostala čirou náhodou do "cesty" Oslovila mne tehdy úplně cizí mladá paní. Dnes má kamarádka Ivetka Janíčková. Okamžitě mě zaujala věta, že výrobky jsou šetrné k pokožce a mohou je používat atopičtí ekzematici.

Od narození dcery jsme bojovali s těžkým atopickým ekzémem, ale marně.

Hned při prvním setkání jsem pro mou dceru objednala tekuté mýdlo, prostředek na ruční mytí a bambucké máslo.

Dostala jsem na vyzkoušení také vzorečky. Euronu jsem neznala, ani o této firmě nikdy neslyšela.

Dcera vyzkoušela nevěřícně mýdlo, ale okamžitě poznala rozdíl. Dlaně po porodu dvou dětí měla v tak ubohém stavu, že je nemohla ani narovnat, jak je měla častým mytím vysušené a samozřejmě s velkými ložisky atopického exému.

Společně jsme začaly přemýšlet o změně úklidových a hlavně pracích prostředků.

A tak to začalo ☺.

Má registrace vznikla v září 2015. Když se zamyslím zpětně, chtěla jsem jen používat skvělé výrobky pro svou domácnost.

Ale najednou jsem zjistila, že to prostě nejde se nepochválit, s jak úžasnými výrobky uklízím a jak nádherně mi voní prádlo.

 

Kdy a proč ses rozhodla, že chceš od Eurony víc?

Po vytvoření zákaznického čísla jsem zjistila, že je o tyto výrobky velký zájem a spoustu mých kamarádek tuto firmu ani neznala.

Přemýšlela jsem, že by se mi velmi líbilo mít víc času pro svou rodinu, přátelé a víc času pro sebe.

Mé rozhodnutí, chtít od Eurony víc padlo v prosinci 2015. Ale nejvíc mne „nakoplo“ marketingové školení Sylvinky Jaškové v březnu 2016. Tam jsem si teprve uvědomila, že jsem se bála nabízet svým zákaznicím příležitost v Euroně.

 

Kde a jak získáváš nové zákazníky a spolupracovníky ? Jaký způsob kontaktování se Ti nejvíc osvědčil?

Napsala jsem si kontakty z mobilního telefonu a z facebooku. A začala oslovovat a hlavně jsem začala oslovené kamarádky, známé i neznámé dosledovávat. Každému říkám: „ukliď si dům od vrchu až dolů a uvidíš, co výrobky dokážou“ ☺

 

Je těžké začít svou kariéru v Euroně?

Není. Chce to jen chtít a jít si za svým snem.

 

Kolik času denně/týdně se věnuješ Euroně?

Mám pocit, že o Euroně hovořím neustále ☺ Je pravda, že mám momentálně spoustu restů, ale vím, že vše doženu a už se na to moc těším.

 

Co děláš, když Tě někdo odmítne?

Vždy si řeknu: „Tvoje chyba“ protože jsem si na 100% jistá, že se objeví někdo jiný, kdo bude šťastný za to, že mu Euronu představím a nabídnu.

 

Co děláš pro svůj úspěch a co Ti nejvíc pomáhá?

Především přemýšlím pozitivně a jsem naladěná na příjemné vlně ☺ Vidět své nejbližší šťastné, pak i já jsem šťastná a práce mi jde jedna radost.

V lednu jsem absolvovala školení s Broňkou Štůskovou. Cíle, vize, plány a vytvořila si svůj plán na rok 2016.

V té době jsem byla na pozici 9 %. Můj cíl byl do 31.11.2016 stát se 15%.

Dnes už to mám na svém plánu přelepené na 18 %, protože pozice 15 % jsem docílila v dubnu.

Uvědomila jsem si, že před 29 lety kdy jsem se vdávala, už tehdy jsem si na lednici magnetkami přidělala krásný domeček. To byl můj SEN ☺ S manželem jsme ho dokázali postavit. Dva obyčejní lidé. A to je na tom to krásné, jít si za svým snem.

 

Co poradíš někomu, kdo je právě na úplném začátku?

Být trpělivý, nenechat se rozhodit odmítnutím. Víc pracovat a méně přemýšlet. Udělat si vzorečky a rozdávat. Hlavně si oslovené zákazníky dosledovat. Přenášet své nadšení dál, aby to zářilo a oslovený člověk cítil to nadšení. A hlavně duplikovat svého sponzora.



Jaké jsou Tvé plány do konce roku 2016?

Krásně zastabilizovat síť. Vidět nadšení, radost a úspěch děvčat v mé síti.

Znovu se vrátím ke svému plánu z ledna 2016. Broňka nám poradila, že si máme dát i nějaký „nemyslitelný cíl“. Tak jsem si tam dala být do konce roku 2016 21%. Tak uvidíme. A když to nevyjde, nevadí ☺ Přece jen to byl můj „nemyslitelný“ sen v roce 2016 ☺



Věrko, děkuji za rozhovor, Ty jsi opravdu báječným důkazem, že duplikace úspěšných má smysl a může ukázat jinou cestu.

Nejvíc se mi proto líbilo Tvé doporučení pro nováčky: „Být trpělivý, nenechat se rozhodit odmítnutím. Víc pracovat a méně přemýšlet. Udělat si vzorečky a rozdávat. Hlavně si oslovené zákazníky dosledovat. Přenášet své nadšení dál, aby to zářilo a oslovený člověk cítil to nadšení. A hlavně duplikovat svého sponzora.“

A úplně nejzásadnější je to dosledování zákazníka (kdyby někdo ze čtenářů nevěděl, co to přesně znamená a jak na to, hned se ptejte sponzora či TOP manažera, je to opravdu klíč k úspěchu!).

S velkou radostí Ti navíc gratuluji k dosažení 18% provizního stupně, kterého jsi dosáhla právě dnes, 24.8.2016. Do Vánoc máme přesně 4 měsíce a čeká nás nejlepší období roku. Jsem přesvědčená, že Tvůj lednový „nemyslitelný“ sen se stane skutečností!

 

Bára Skálová, srpen 2016

 

P.S.

Na fotce není Věrka se svými dětmi, nýbrž se svými vnoučátky!!! J

 

Přidat svůj názor
K tomuto článku nebyl napsán žádný komentář, buďte první !

 

Odkaz na oficiální stránky Eurona by Cerny.